WNK Post & Koeriersdienst is gespecialiseerd in het separaat verspreiden van geadresseerde post en drukwerk in het regionale 24-uurssegment. Wij bieden ook 72-uurs-bezorging voor mailingen. Zes dagen per week staan onze medewerkers voor uw klaar om uw poststukken binnen de gestelde termijn op de juiste bestemming te krijgen. Dit doen we vanuit 40 regionale vestigingen, die samen een uniek netwerk vormen.
 
De flexibele inzetbaarheid van onze medewerkers maakt het mogelijk om alle postkameractiviteiten intern te verzorgen: het halen en brengen van post naar postbus, interne postrondes, frankeren van postdocumenten, aangetekende regionale postservice etc.
 
Met een onvoorwaardelijke inzet en een grote klantgerichtheid bewijzen wij dagelijks dat postbezorging flexibeler en persoonlijker kan. Wij luisteren scherp naar onze klanten, leggen het accent op persoonlijk zakendoen en vertalen specifieke wensen naar concrete dienstverlening.

  • Stel ons hier uw vraag of neem contact op voor een vrijblijvende afspraak.
  • Bekijk hier de ervaringen van onze opdrachtgevers

Wilt u dat uw professionals zich kunnen richten op hun kerntaken? Dat randzaken als het ophalen, wegbrengen of frankeren van de post met een gerust hart kunnen worden overlaten aan mensen die daarin gespecialiseerd zijn? Hebt u altijd al iets willen doen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen of wilt u hierin juist een stapje verder gaan? WNK Post neemt alle post gerelateerde taken van u over.

Neem een kijkje in ons portfolio en ontdek wat wij voor uw mailing, inkomende of uitgaande poststroom kunnen betekenen.

Postkamerbeheer

Ook verzorgen wij van maandag t/m vrijdag in-huis postkamerbeheer, de interne postrondes, het frankeren en sorteren van uitgaande post, documentverwerking en het bedienen van telefoon en fax. Ook kopiëren is uiteraard geen enkel probleem.

 

Pakket en koeriersdienst

Met een onvoorwaardelijke inzet en grote klantgerichtheid bewijzen wij dat postbezorging flexibeler en persoonlijker kan. We luisteren goed naar onze klanten, leggen het accent op persoonlijk zaken doen en vertalen specifieke wensen naar concrete dienstverlening.

 

Haal & breng service

Wij kunnen ’s morgens uw postbusinhoud ophalen en bij u bezorgen. ’s Middags halen wij uw post dan weer op om het verder te verwerken. Voor een concurrerend tarief bezorgt onze koeriersdienst uw pakketten overal boven het Noordzeekanaal (excl. Amsterdam).

Openingstijden

Maandag : 08:30 uur - 18:30 uur
Dinsdag : 08:30 uur - 18:30 uur
Woensdag : 08:30 uur - 18:30 uur
Donderdag : 08:30 uur - 18:30 uur
Vrijdag : 08:30 uur - 18:30 uur

Post voor de 24-uurs bezorging voor 16:30 uur aanbieden per mail, telefonisch of fysiek.

 

Frankeren van al uw poststukken

Ook hierbij draait alles om het gemak en de efficientie van één contact voor het gehele voortraject. We kunnen daarbij werken met de specificaties van alle bekende partijen en hebben frankeermachines in huis voor TNT en eigen bezorgdiensten.

Postbezorging 24-48-72 uurs

Wij verzorgen de postbezorging van en voor verschillende gemeenten in Noord-Holland.Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag geadresseerd en ongeadresseerd drukwerk.Wij doen dit met gemotiveerde en gediplomeerde medewerkers. U kunt ons structureel inschakelen maar ook voor een éénmalige partij kunt u ons bellen. 

AKA opleiding postbezorging

 

Individueel Ontwikkel Plan

Om de juiste medewerker op de juiste plaats te krijgen wordt voor elke medewerker een Individueel Ontwikkel Plan (IOP) gemaakt. Vanuit dit plan wordt er een match gemaakt tussen de kennis, vaardigheden, talenten van de medewerker en de functie-eisen van het werkbedrijf waar de medewerker wil en kan worden geplaatst.

Training werknemersvaardigheden (AKA)

Elke SW-medewerker die instroomt begint in de tweede fase van de werkladder aan een interne theoretische opleiding bij het ROC voor het landelijk erkende AKA-diploma (Arbeidsmarkt Gekwalificeerd Assistent).

Voordat deze opleiding start zullen de deelnemers een toelatingstoets moeten doen op het niveau dat uit de intake gebleken is.

Deze opleiding bestaat uit:

  • Nederlandse taal
  • Rekenen
  • Maatschappijleer
  • Computervaardigheden:  Word, Excel, zakelijk internetgebruik.

De AKA-opleiding bestaat uit een algemeen gedeelte en een beroepsgericht gedeelte. Het algemene deel van de opleiding is gericht op het aanleren van algemene vaardigheden en competenties om te functioneren in een organisatie.

Hiervan afgeleide doelen zijn:

  • Competent worden om te functioneren in een organisatie.
  • Het verwerven van zelfreflectie en inzicht in eigen gedrag.
  • Het verkrijgen van sociale en burgerschapsvaardigheden.
  • Het assisteren in de beroepsuitoefening op niveau 1 en het verwerken van de juiste beroepscompetenties daarvoor.
  • Het in voldoende mate beheersen van de Nederlandse taal.

Voor deze opleiding maakt het niet uit welke richting de medewerker op wil. Dat is pas bepalend bij het beroepsgerichte gedeelte van de AKA-opleiding dat hierna komt.

Oriëntatie op vakrichting  (AKA)

In de derde fase van de werkladder krijgen de medewerkers een korte oriëntatie op de vakrichting waarvoor de deelnemer zich heeft aangemeld. Bijvoorbeeld medewerker BusinessPost, assistent Document Services of medewerker Schoonmaak.

Een medewerker die graag wil werken bij BusinessPost zal in deze fase ook enkele dagdelen meedraaien op de afdelingen Schoonmaak en Document Services om zo kennis te maken met de andere bedrijven. Zo leert men dat er meer is dan post alleen, en ziet men dat er meer opties zijn binnen WNK Bedrijven.

Werkplek binnen (BusinessPost opleiding)

Het praktijkgedeelte van de AKA-opleiding wordt gevormd door de specifieke opleiding van het werkbedrijf waar de medewerker geplaatst wordt. Voor elke deelnemer wordt een praktijkovereenkomst gesloten waarin nadere afspraken worden gemaakt over de plaats en de omvang van de beroepspraktijkvorming op een erkende leerplaats binnen het WNK bedrijf met een minimum van 24 uur per week. Deze praktijkovereenkomst wordt meeondertekend door één van de landelijke Kenniscentra.

In het geval van BusinessPost wordt de beroepspraktijkvorming gevormd door de BusinessPost opleiding. Deze opleiding is een onderdeel van de opleiding facilitair management van het ROC.

De medewerkers van BusinessPost hebben een belangrijke taak. Zij hebben een representatieve functie en moeten in staat zijn de post te behandelen en te bezorgen volgens algemeen geldende afspraken. Zij behartigen de belangen van verzender en ontvanger. Daarnaast zijn zij als uitvoerende medeverantwoordelijk voor de belangen van de landelijke organisatie BusinessPost en het eigen SW-bedrijf.

De branche-opleiding voor Medewerker BusinessPost richt zich op de belangrijkste aspecten van het werk:

  • Medewerker van een landelijke organisatie.
  • Taakbesef en verantwoordelijkheid.
  • Klantvriendelijkheid en communicatieve vaardigheden.
  • Probleemoplossend vermogen.

De Businesspost opleiding bestaat uit volgende modules

  • Businesspost basis  (het visite kaartje van het bedrijf)
  • Postbezorger geadresseerd.
  • Postbezorger plus / Koerier het nieuwe rijden.
  • Businesspost balie medewerker (telefoontraining)

Voor deze modules maken we buiten de basisopleiding ook gebruik van andere opleidingsinstituten voor de koeriers- en telefoontraining.

Gedurende de opleiding bouwt de deelnemer een portfolio op met prestaties die hij in de opleiding en op zijn werkplek tot stand heeft gebracht. Hiermee creëert hij een overzicht van de benodigde competenties die hij al heeft opgedaan, om de taken die van hem gevraagd worden op goede wijze te kunnen verrichten.

De totale opleiding (AKA en BusinessPost) duurt van 36 weken. Bij de niet-SW-instroom beslaat deze opleiding 26 weken.  Wanneer aan alle opleidingseisen is voldaan, ontvangt de deelnemer het diploma Arbeidsmarkt gekwalificeerd Assistent met de uitstroomrichting Economie en Handel.

 

 

Structurele kwaliteitsmetingen

Onze medewerkers houden van hun vak, wat leidt tot grote betrokkenheid bij uw postzaken. Dat maakt uw keuze voor WNK niet alleen duurzaam, maar ook maatschappelijk verantwoord! Mede, of misschien juist daarom halen we bij onafhankelijke kwaliteitsmetingen rond leverbetrouwbaarheid de beste cijfers van de ´klas´: 99,85%!!

Downloads Post


Bent u al klant bij ons en wilt u post ?


Meer weten over onze diensten?

 

 

 

Werken bij WNK

WNK is op zoek naar medewerkers om ons team te versterken

Vind een medewerker